Blogi | Julkaistu 15.3.2019

Automatisoi ja anna emailerin tehdä työsi

Automaatiot

Yksi uutiskirjeviestinnän kysytyimpiä toiminnallisuuksia ovat automaatiot. Mitä automaatioilla oikein tarkoitetaan ja miten yrityksesi voi niistä hyötyä?

Emailerin uudella Kampanjat -toiminnolla voit nyt automatisoida uutiskirjeviestintäsi. Automaatiot helpottavat lähettäjän arkea ja oikein suunniteltuna tehostavat viestintää.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 8.2.2019

Sinulla on käytössäsi vain 11 sekuntia

11 sekuntia aikaa

Tiesitkö, että sähköpostin vastaanottaja käyttää viestin lukemiseen keskimäärin vain 11,1 sekuntia (Litmus, 2017)? Lähettäjän kannalta tämä tarkoittaa, että viestin tulee olla tehokas saadakseen tavoitteensa maaliin. Lue alta, miten saat vastaanottajasi huomion maksimoidaksesi uutiskirjeviestinänne tehokkuuden.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 25.1.2019

Onko uutiskirjeenne helposti tilattavissa?

Lisää tilaajia

Kun puhutaan osoiterekisterin koosta, enemmän ei aina ole enemmän. Kun osoitteisto on kerätty vastaanottajan suostumuksella, enemmän on ehdottomasti enemmän! Parhaimmat avaustilastot ja uutiskirjeiden menestykset, joita olen nähnyt, on saavutettu lähettämällä viesti sen nimenomaisille tilaajille. Pidä siis huoli, että kirjeenne on helposti tilattavissa.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 4.1.2019

Tavoita asiakkaasi tekstiviestillä!

Tavoita asiakkaasi tekstiviestillä!

Tiesitkö, että voit lähettää emailerilla myös tekstiviestejä? Tekstiviesti on mainio tapa tavoittaa kohderyhmäsi ”tässä ja heti”. Tilastollisesti tekstiviestit avataan viisi kertaa todennäköisemmin kuin uutiskirje ja vieläpä aivan sen saapumishetkellä. Mutta mihin käyttöön tekstiviestin lähettäminen soveltuu?


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 7.12.2018

Testaatko kirjeesi oikein?

Testaatko oikein

Resurssit, kuten aika ja raha, ovat monille rajallista, varsinkin yrittäjille. Sitä suuremmalla syyllä työn on oltava tehokasta. Testaamalla lisäät uutiskirjeviestintäsi tehokkuutta ja säästät resursseja.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 29.11.2018

Jos olet parisuhteessa, osaat markkinoida

Asiakassuhde

Asiakassuhde on parisuhde yrityksen ja asiakkaan välillä. Henkilökohtainen parisuhteesi kertoo, että tiedät mitä parisuhde vaatii: ylläpitoa, kehittämistä ja luottamusta.


Lue lisää

Blogi | Julkaistu 15.11.2018

Uutiskirjeillä parhaat tuotot!

Tehosta viestintääsi

Uutiskirjeviestintä on yhä yksi tehokkaimmista viestintäkanavista tuottoisuuden näkökulmasta. Noin tuplasti tehokkaampi kuin mikään muu digitaalisen viestinnän kanava (Litmus, 2018).


Sijoitetun pääoman tuottoaste (ROI) uutiskirjeviestinnässä on siis tilastollisesti huippuluokkaa, mutta lähes päivittäin törmään tilanteisiin, jossa pienillä virheillä lähettäjä ”tuhlaa” resurssejaan menettäen uutiskirjeviestintänsä tuottoa.


Lue lisää